DictionaryForumContacts

 adelaida

link 13.08.2008 10:32 
Subject: IVR / No of calls per IVR application / transcription
IVR / No of calls per IVR application / transcription - стоит в таблице характеристики звонков колл-центра
после:
Service levels by hour
Calls received by hour
Workload review
Average speed of answer
Talk time
Wrap time
Calls received
Calls answered
Calls abandoned
Hang ups between one (1) and five (5) second (non valid calls)
Call distribution by day of week
Call distribution by week in month

Мой кривой перевод:
Интерактивный голосовой ответ/отсутствие звонков на одно использование интерактивного голосового ответа / регистрация

Спасибо.

 sledopyt

link 13.08.2008 14:26 
No of calls per IVR application = number of calls (NOT отсутствие)
кол-во звонков на одну систему IVR (как-то так)

transcription скорее запись, транскрибирование звонков

 adelaida

link 17.08.2008 7:09 
Спасибо.

 

You need to be logged in to post in the forum