Subject: реклама по ЛСД-мониторам Добрый день.Контекст: (реклама - дают рекламные объявления по неинтерактивным средствам - например ЛСД-мониторам и телевизорам) Giant displays were set up in (some places), where the projected programme was often used as a supplement to some promotion campaign or a secondary display. The programme shown can be a moving picture or an advertisement or a worded message about the ongoing promotion and categories in the shop in question. Вопрос: It would be a serious mistake if the commissioner’s television advertisement were to appear on the digital network. И дальше: Such a message should be able to attract attention in shops without the sound, necessitating the use of additional visual representation, captions or text bubbles. Не понимаю, что за коммиссионер такой и почему серьезная ошибка именно ему давать свои объявления по, если я правильно понимаю, сети телевизоров или мониторов (технология, про которую рассказывают)? |
Не надо на цифровые панно выводить неадаптированную телефизионную рекламу, т.к. панно не имеют звука - и соответственно обычную телевизионную рекламу надо адаптировать таким образом, чтобы она воспринималась потребителем без звукового сопровождения - больше текста и картинок. |
You need to be logged in to post in the forum |