DiccionariosForoContactos

   Inglés
Google | Forvo | +
a las frases
service deskacentos
gen. служба техподдержки (Alexander Demidov); дежурная служба (Alexander Demidov)
carg. библиотечный прилавок; конторка; стол; кафедра
progr. диспетчерская служба (группа непосредственной поддержки заказчика, выполняющая значительную долю общих работ по поддержке. См. ГОСТ Р ИСО/МЭК 20000-1-2010 ssn); служба поддержки (ssn); информационно-справочный центр (ssn)
Service Desk
comp. Служба технической поддержки (пользователей ПК (напр., в коммерческом банке). A Service Desk is a primary IT capability called for in IT Service Management (ITSM) as defined by the Information Technology Infrastructure Library (ITIL). It is intended to provide a Single Point of Contact ("SPOC") to meet the communications needs of both Users and IT and to satisfy both Customer and IT Provider objectives. ("User" refers to the actual user of the service, while "Customer" refers to the entity that is paying for service). wiki Alexander Demidov)
intern. Сервисный центр (Reischel)
 Inglés tesauro
service desk
IT The point of contact within the IT organization for users of IT services
service desk: 16 a las frases, 8 temas
Aviación1
Bancario2
General4
La seguridad informática4
Makárov1
Medios de comunicación en masa1
Tecnología2
Tecnología de la información1